Äntligen sol!

Nu sitter jag här på FVB, i min lilla hörna, mitt egna skrivbord, min egna data o min telefon o solen skiner in genom fönstret =) Kan de blir mkt bättre?
Idag har jag fått lära mig massor me nya data program o annat skoj. Träffat nästan alla på jobbet och pratat me två från huvudkontoret i Västerås. Alla verkar hur söta o snälla som helst! Ja o Marta va o handla fika till alla som gick åt fort vid 14.30 tiden. Nu på sena eftermiddagen blev de lite halv dött o nästan alla gick hem för en halvtimme sen =P Men men ja o Marta o en till är kvar ett tag till o sitter o snackar skit o kollar roliga klipp på datan. Haha vilken skillnad på jobb säger ja bara.

Tusse är i Väsby Centrum o kollar lite kläder, hon ska möta mig vid stationen sen så ska vi åka hem o käka lite sen är de träning klockan 20.00 me Håkan på Friskis!

Skriver kanske mer ikväll annars hörs vi imorn!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0