En vecka kvar

Hemma idag igen, mår inge vidare. Men men imorn måste ja vara frisk, då är de Kista igen, Hihi. K har varit hos läkaren idag o tagit blodprover för att testa sig för diabetes o en sjukdom som hans mamma har.Hoppas han slipper den...

Idag är det en vecka kvar tills K fyller år oxå. Han blir 22 på Tisdag. Undra va ja ska köpa, finns så mkt men ändå så lite =P haha. Men ja hittar nog på något till slut. Vi ska bjuda hit hans föräldrar, mina föräldrar, hans morbror o familj o moster o familj o hans farmor o farfar o mormor o morfar. Men de får komma helgen efter hans födelsedag. Typ den 21, Söndag. De kommer bli fullt hus här, Joppe lär ju bli helt knäpp!

Igår rev K kaklet i köket, de gick jätte fort. Dåligt gjort från början antagligen. Kaklet bara ramla av väggen. Men nu är de borta i alla fall. Så nu ska vi såga upp i nya bänken för diskhon o kranen, sen limma dit allt o sen kakla väggen =) Kommer bli så jävla fint. Hoppas vi hinner klart innan alla ska komma hit för att fira K.

Ja måste fortsätta städa oxå, hann bara me hallen, sovrummetgarderoben igår. Nu ska ja fixa vardagsrummet o badrummet. Köket får ja fixa när allt är klart, bara onödigt att fixa där nu om K o pappa ska stöka ner imorn igen.

Bara 3 dagar kvar tills Mika åker oxå =( usch va ja kommer att sakna henne. Måste åka upp o hälsa på någon gång efter nyår. Som tur är ska hon ju bara vara borta i 5 Månader.
 

 En annan ja saknar är min syster, saknar att vara me henne o bara snacka skit o kolla på alla dålig program, gå i stan eller sitta på ett fik. Saknar min lillasyster, tyvärr hinner vi inte ses lika mkt som förut. Ja jobbar, hon går i plugget. Ja är mkt me K o Joppe o hon är me sin pojk. Men ja hoppas vi ses mer snart, vi tränar ju i alla fall tillsammans ganska ofta, då hinner vi ju snacka lite! Hihi. Tusse, Jag Älskar Dig så mycket, o jag finns alltid här för dig dag som natt, glöm aldrig det! 
     
Nu måste jag börja fixa här hemma. Skriver mer ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0