Imorgon är det dax =)

Nu är klockan halv elva, börjar bli trött men är ändå så uppspelt för att jag ska till FVB imorgon. De ska bli så kul! Äntligen ett riktigt jobb som man får lära sig massa nya saker som ja kan ha användning för i framtiden. Äntligen vettiga arbetskollegor o äntligen ett jobb där man slipper stressa ihjäl sig och få ont i ryggen o allt annat skit =) hihi

Idag har vi handlat lite smått o gott! Sen gick vi förbi en frysbox o där i låg de massor me pepparkaksdeg o ja va bara tvungen att köpa lite deg, så nu ska ja baka pepparkakor någon dag oxå =P Haha
Så här fina o rosa pepparkakor ska ja göra!



Jag o Joppe va på en lång, lång promenad o vi gick förbi mamma o pappa. Meningen va att vi bara skulle säga hej o sen gå tillbaka hemåt. Men Joppe vart så glad o mamma o pappa ville att ja skulle stanna så de gjorde vi. Sen kom K för att hämta oss, men då ville de bjuda på en laxmacka så vi blev kvar ännu längre. Jag äter ju inte rimmad lax men ja fick en äggmacka istället =) Sååå mumsigt! Så blev vi kvar o kollade på Wallander fram till nyheterna, då tog vi Joppe o åkte hem.. Annars hade de blivit för sent. 

Imorn ska ja upp klockan 6, då hinner ja duscha o äta frukost innan ja ska ta tåget 7.35. Ska ta en frukost framför tvn o kolla på The Voice, de är så härliga, Paul, Jakob o Josefin. Så ska ja ladda ner lite nya låtar till telefonen som ja ska lyssna på på tåget =)

Nej nu ska ja kolla klart på Wallander. Skriver imorn o berättar hur min första dag på FVB va!
Puss o God Natt     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0