Måndag igen!

Fy fy mig =P
Nu har ja inte skrivit sen dagen efter julafton, ja har haft fullt upp,i fredags åkte ja till dalarna me mamma o pappa o Joppe. Där uppe va vi hela helgen o hade de jätte mysigt. Va ute på långpromenad, läste massa skvallertidningar o annat skoj, löste korsord o sudoko, kolla på körslaget o åt god mat =)
Igår när vi kom hem började ja med att städa o Joppe sov, K va o träna när vi kom hem. Sedan kollade vi på ett avsnitt av Medicinmannen sen började ja må så sjukt illa så ja va tvungen att gå o lägga mig. Va nog övertrött, kommer knappt ihåg hur ja kom i säng =P K kom o la sig bara 5 min efter o då sov ja redan. Vaknade imorse o mådde som en prinsessa. 

Idag har vi kört Ks föräldrar till arldanda, de åkte till Thailand klockan 13.00. Efter arlanda åkte vi hem o hämta Joppe sen åkte vi o städade ur Ks gamla terrarium o la ödlorna i en låda o åkte me de till Kungsängen, där en man bodde som ville köpa alltihopa för 1500, skit bra =) Efter de åkte vi till Kista Centrum o fixade en bild på mamma som vi ska ha på festen på Nyår. Sen åkte vi hem till mamma o pappa o kopplade in internett så både pappas kontor o de trådlösa fungerade. Vi blev kvar där hela kvällen, vi trodde de skulle gå fort men de gjorde de inte, de blev en massa problem på vägen =P
Så ja satte mig o leta efter roliga snappsar o festvisor som ja sedan gjorde till ett sånghäfte som vi oxå ska ha på festen =) De blev skit bra till slut! Ja är så jävla duktig hihi.

Nu sitter ja o K o kollar på Medicinmannen, ska sova snart o imorn ska ja klippa page, fy fan va ja är nervös över de, men de kommer bli skit bra, Ska in till Björn Axen o klippa mig, syster ska följa me =) Har tänkt att klippa så här fast lite längre

Lite för kort i nacken för min del. Men visst är hon snygg i de =) Hett!

Nej nu ska ja va me K lite o sen fixa lite o sen sova så gott. Imorn fyller mamma 50 år o ja ska lägga in några av de bilder som ja tog uppe i stugan. O sen ska ja lägga upp en bild på mitt nya hår =D sen ska de bli mkt fix inför mammas fest o lite födelsedags fika på kvällen.

Puss o GodNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0