Måndag igen

Idag har jag jobbar 11-16.30. Hade så fruktansvärt svårt att gå upp ur sängen imorse så de va helt sjukt, till o me Joppe låg kvar o drog sig ett bra tag idag, Haha. Men men efter jobbet kom min älskade syster in till mig i stan o vi gick o kolla den så kallade "julmarknaden" på plattan, julmarknad, njaaa vete fan. Massa väskor o strumpor o konstiga saker bara inte mycket jul direkt. Sen gick vi vidare o kollade smycken på Guldfynd o Ur&Penn. Helt plötsligt började Tusse må dåligt så vi fick sätta oss på bussen o åka hem. Både mamma o pappa ligger hemma o är magsjuka så antagligen fick har väl Tusse råkat ut för samma sak... Tyvärr. Hoppas att jag o K inte blivit smittade nu, har inte råd o tid att va sjuk. Ska ju jobba på Julgalan som är på Kista Mässan, fredag o lördag denna vecka o onsdag, torsdag o fredag nästa vecka o ja har sett fram emot detta i flera månader så ja har inte lust att bli magsjuk =P haha

Så Tusse blev hämtad av mamma o åkte hem o somna tydligen direkt, stackare.Hoppas alla ni blir bättre.

Nuss gjorde jag ett pepparkakshus =) Haha va gör man inte när man har tråkit lixom! Nej men de va lite skoj. Så här blev det i alla fall

Mycket sött =)


 

Så här hittade jag våran lille Joppe för någon natt sedan, han sov mellan K´s ben  o verkade ha de sååå skönt, va bara tvungen att ta kort!


Haha sååå söt!!!


Nyvaken


Han är så underbar våran lille vovve. Den 19 December blir han 8 månader. Tiden har gått så fort.
Nu ska vi ut o gå en kvällsrunda sen ska ja kolla lite Tv sen sova. Imorn jobbar ja 8.30-15. Skönt att sluta tidigt!

Puss o God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0