Onsdag

I onsdags va jag ledig från jobbet. Va o Fixa naglarna hos Camilla i Rotebro. Kunde inte riktigt bestämma mig för vad ja skulle hitta på för färg till tipparna, först tänkte ja köra Lila eller Turkost, men de har ja redan haft så de blev Silver. Så här blev resultatet, riktigt bra faktist! =)



Efter nagelfixet åkte jag till Sollentuna och mötte upp K o min syster. Vi körde hem henne och sen åkte vi till Kista för att köpa min kamera =D Det blev en NIKON S210 hihi
Efter Kista åkte vi till Sollentuna Centrum för att hämta ut två packet på posten och sen hämtade vi ut Kina mat! Mycket gott. Vi åkte hem o åt maten, gick ut o gick me Joppe i en timme sen åkte K för attt träna o ja kollade på Efterlyst och Insider.. Sen vart de sovdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0