Snygga naglar o Medicinmannen

Jag är så glad =) Jag har letat efter filmen "Medicinmannen" jätte länge nu, men aldrig hittat den. Du vet de är den där tv-serien som gick på Tv4 för något år sedan med Mikael Persbrandt... 
Så plötsligt när ja va inne på Rusta så såg ja den, min film, i dvd stället =D Ja blev så glad o roffade åt mig den direkt o gick till kassan. På filmen stod de 1 för 129, 2 för 199. Men när ja skulle betala så säger hon i kassan 59 kr tack, ja sa ingenting utan ja blev ännu lyckligare o log stort o betalade 59 kr.



Sen har ja varít o fixat naglarna idag =) De blev röd färg på tipparna lagom till jul o sen ska ja ju ha lite röda detaljer på nyår så de passar de då med! Lägger upp en bild snart. Imorn är de julafon, de ska bli så gott med all julmat o allt annat mys o alla goda lussebullar. MUMS! hihi o stunden när man sitter ner i soffan allihopa o tittar på "Kalle Ankas Jul", efter de samlas alla framför julgranen o de minsta är helt till sig för att de ska få öppna sina julklappar. O tillslut kommer tomten, han som alla har väntat på =) När paketöppningen är över alla upptagna med sina klappar o sen blire tomtegröt o fika hela kvällen =) Mycket mys o mycket prat. Hoppas hoppas de kommer lite snö i alla fall, de kan väl åt minstone snöa? Snälla snälla =D



Röda fina julnaglar =)


Saknar Mika o tänker på henne jätte mkt, hoppas hon har de bra där uppe. Saknar dig stumpan min =) Har en julklapp till dig här hemma som du ska få någon gång sen haha. <3
<
Ska fixa en sallad nu o vänta på K sen ska vi kolla på Medicinmannen hela kvällen!
Imorn hinner ja nog inte skriva men ja skriver på torsdag igen o berättar om min julafton.

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0