Stress Stress

Torsdag, jobbade 8-15 på NK, åkte direkt efter jobbet hem o mötte upp min syster, käkade lite snabbt sen kom K o hämtade oss för vi skulle till IKEA o köpa en MALM byrå till Tusses nya rum =) Hittade ett gossedjur till Joppe, två glas "byttor" eller va man ska kalla de som man kan ha pasta i, skoställ o galgar oxå. Efter IKEA åkte vi till Sollentuna Station och släppte av Tusse, hon skulle till hennes pojkvän Lucas. Så ja o K fick åka till mamma o pappas nya hus o lämna MALM byrån. Hemma hos mamma o pappa ringde jag chefen Lahdo för att fråga om de behövde hjälp att duka på Kista Mässan (inför Julgalan) o de behövde de, så K körde mig dit så snabbt som möjligt. När jag kom dit fick vi vika servetter och duka bord för 2756 människor! haha de tog ett tag. När vi va klara runt 23.00 kom K o hämta mig så åkte vi hem o sov sen! Mycket gjort fick man på en o samma dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0