Träning

Ibalnd är de bara helt underbart att träna =) Som idag! Håkan har bland de bästa passen på friskis, man blir helt slut o han kör mkt mage vilket både ja o min syster tycker om! Vi hade lite skoj me kameran inna träningen, tänkte lägga upp några av bilderna =)


 


Joppe i soffan med sitt favvo tuggben


Så söt =) Min lilla älskling


 


Snyggaste systrarna


Vårat Julfönster i vardagsrummet



Joppe o hans specialsätt att sova på slår allt =P haha


Fina kort va?
En helt annan sak nu...De slår aldrig fel, de spelar ingen roll vart ja o min syster är någonstans. Vart vi än kommer tycker alla att vi är jätte lika.
Folk stannar lixom upp för att titta om vi är vänner, syskon, tvillingar, allt möjligt. Vissa måste till o me fråga om vi är syskon. Tusses gamla klasskompis som vi mötte idag på tåget tyckte vi va jätte lika, många på kistamässan (både servetricer o gäster) frågade om vi va syskon eller tvilingar =P haha så lika så vi skulle kunna va tvillingar är vi väl inte eller? Ja ska lägga upp en bild på mig o en på min syster o sen en normal på oss tillsammans så ska ni få säga va ni tycker ;)
Nej nu ska ja drick upp min nyponsoppa o gå o lägga mig i sängen me K o Joppe! Imorn är de en ny dag på FVB o nya utmaningar. Imorn fyller även K 22 år =) Har kommit på va ja ska ge honom i present nu men de kan ja inte skriva här eftersom han kanske läser imorn, han får den inte förens efter jobbet ;) hihi

Jaja. Sov sött så hörs vi av imorn.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0