Underbara Fredag

Idag är de världens bästa fredag. Idag är det min sista dag på NK sen har ja semester i två veckor sen börjar ja på FVB. Helt underbart!! Börjar 11 på NK o direkt när ja slutat (16.30) ska ja hem o städa o fixa lite inför lördag, då kommer hela Ks släkt hit plus mina föräldrar o firar hans födelsedag. Jag o min älsk Li ska göra en tårta ikväll tills imorn =) Den kommer bli så jävla snygg. Lägger upp en bild sen. Lovar!

Igår fick vi pengarna för Kista också så nu är man lite rikare igen =P Ska kolla ett par skor imorn tänkte ja, måste ha fler vinterskor o ett par svarta pumps, de har man alltid användning för =)



Snygga pumps från stureplan.se


Sånna skulle man inte tacka nej till =) Nu är i alla fall köket så gott som klart de är lite finslip kvar bara men tar nog en bild i samma stund som ja tar på tårtan ikväll =) haha. Nu måste ja käka lite frukost o gå ut me Joppe innan ja ska till NK för sista gången. Fan ja vill inte ens åka in dit. Men va ska man göra liksom. Får stå ut sista dagen.

Hörs senare.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0