Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter att ha varit inne på NK o stängt cafet. Emelie som jobbade uppe hos oss förut kom upp och satt me mig hela kvällen o snackade lite skit, de va mycket trelvigt. O Lillan (den gamla tanten på jobbet) va på ovanligt bra humör så de va ju trelvigt de me =)

Imorn ska Cicci följa med och provjobba på NK, hon ska antagligen ta min plats när ja slutar. Sen när vi slutat är de Julfest =P Har hört att de är helt sjukt på Julfesten o att alla spårar ur o att de händer de mest sjuka sakerna. Vi får väl se. Jag är den som har kameran med mig hela kvällen i alla fall. Allt ska fångas på bild =D Kul att Mika ska med oxå då blir de roligare! Hihi Sen blir de utgång efter de!

Jaja dags att gå o lägga sig. Ska möta Cicci på bussen imorn kl 7.30 så måste orka upp. 
De kommer upp bilder imorn när ja kommer hem! Glöm inte att titta ;)

Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0