Mysdag

Idag har jag o Mika haft en mysdag, först va vi o käka på wooken i stinsen, Sen gick vi o handla lite gottis o köpte Mamma Mia som kom ut på DVD idag. Sen gick vi hem o lekte me Joppe o helt plötsligt fick jag ett ryck att ja ville ta fram och klä granen, o de gjorde ja =) Så nu är granen uppe men allt annat julpynt får vänta till på söndag, när de är första advent! Sen kollade vi på Mamma Mia, fan va bra den va! Efter mamma Mia började vi fixa me min blogg o GUD va vi höll på men till slut blev de ganska bra, nu ska det bara finslipas lite ;)


Nu känns de som att ja borde gå o lägga mig =P Klockan är ganska mycket. Men först har ja en tvätt att ta hand om så de är tort tills imorn! K o Joppe sover så sött i sängen redan =)
Sov sött <3


Kommentarer
Postat av: K

Vilken fin blogg älskling =)

2008-11-27 @ 11:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0