Tråkiga Torsdag

Vädret är piss idag, all snö som kom i söndags morse har försvunit, de finns bara några få fläckar på gräsmattan kvar, och tillråga på allt ska ja in till NK o jobba 16-20. Men men det är bara att bita i det sura äpplet. Nu är det bara 3 veckor och 1 dag kvar på NK sen slutar jag där. Måste ha litet ledigt innan jag börjar jobba på FVB. Det ska bli sjukt kul i alla fall. Mina arbetsuppgiter där kommer att vara inköp, relationer och massa små fix som att svara i telefon och kolla så att allt finns och stämmer på företaget! Massor att göra och dubbelt så mycket pengar, LÄNGTAR!

Nu ska ja käka lite pasta och kyckling med örtgårdasås! Sen ska ja ta me Joppe ut på en promenad så plutten får röra på sig lite. Skriver mer ikväll när jag kommit hem!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0