Börja om på nytt

Jag hade ju en Blogg förut men skrev på tok för sällan, men nu ska jag ge denna en ny chans =)
Idag är jag hemma från jobbet, känner mig inge vidare.. Men snart ska jag o Joppe ut o leka i snön, vi måste ta vara på den så länge den ligger kvar. Joppe älskar snön, han är i paradiset när man släpper honom lös i snön!

Senare ska jag sätta mig o leta en resa till mig o K. Pappa ska operera axeln den 28 Januari o ska vara sjukskriven i ca en månad efter de. Då tänkte jag o K passa på att resa iväg till solen en vecka, medans Joppe kan vara hos pappa hela vckan vi är borta. Först tänkte vi åka till Thailand, eftersom Ks föräldrar har hus där nere, men de veckorna vi kan åka är de dyraste om man bara ska  ha flygstol dit, de är billigare att åka till ett annat land med både flyg och hotell, typ Cypern eller Egypten, men vi får se hur de blir, till solen ska vi  

Snart ska jag julpynta hemma oxå, på söndag är det första advent =) Då ska granen och adventsljusstakarna upp. Massa julstämmning ska det bli =D

Nej nu ska jag klä mig varmt o gå ut o busa i snön!



Joppe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0