Vilken Fredag!

Julfest på Nk, Haha vad ska jag säga.de började lugnt och stilla med lite skumpa, sen blev det större o större glas o mer o mer dricka. Tillslut spårade det totalt, men fan va kul jag hade. Jag o Mika var nog värst på hela stället o vi  hade galet kul!! Vi har alltid så sjukt kul ihop raring! Tack för den kvällen Mika!


Början av kvällen


The Blondies <3


Skojj me kocken


Jag o Älsk <3


Mums me skumpa!

Kommer sakna dig så mycket när du flyttar till Sälen, så du anar inte. Tur att det bara är 5 månader du är borta. O ja o K kommer garanterat upp till dig o hälsar på. Eller så tar ja mitt pick o pack o åker själv =P






Vi vann våran tomte till sist!! =D

Kommentarer
Postat av: manda

Men Mupp NU blir jag nästan lite sur! vart är jag!!!

2008-12-02 @ 20:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0