Fredag, Underbart!

Hej alla söta!
Idag är de fredag, helt undebrart! Veckorna bara flyger fram, nu är vi inne i April, ja som tyckte de va nyår nyss! De är för 3 månader sen nu, helt galet! Idag ska min pappa hämta ut sin corvette, han är helt överglad, sötnos! Lägger upp en bild på honom o bilen sen så får ni se hans min =) haha. Ja ska köra honom till bilfirman på lunchen, tar lite extra lång lunch för hans skull! Vi har även fått reda på att min bil kommer kosta 60.000 att laga, så de lär ju inte försäkringsbolaget gå me på, eftersom vi köpte den för ca hälften. Hon som pappa prata me kunde nästan garantera att vi får pengar för den. Så nu ska ja kolla på ny bil, har funderat på en volvo v40, de är en lagom stor bil o Joppe kan sitta säkert i bakluckan o bra o me lastutrymme o man kan åka bekvämt o flera i bilen än i Polon. Ja älskade min Polo, men ja måste tänka på säkerheten för Joppe o allt annat. Men men vi får se va de blir, de lär ju ta en vecka till innan vi får pengarna i alla fall så..

Ikväll ska ja, Joppe o K hem till mamma o pappa som vanligt o käka middag o kolla på nya "Talang 2009" de kan va skoj ibland =) sen blire nog en kvällspromenad me Joppe o sen vet ja inte rikitgt va som händer, men de lär väl visa sig. Sen har ja inget mer planert på hela helgen, ska bara ha de skönt. Ska försöka gå en långpromenad me Madde o Stella o Joppe. Stella har ju sluta löpa nu så vi måste få Joppe att fatta de me, för så fort han ser henne nu skriker han rakt ut o så kan vi ju inte ha de. Igår kom Madde över o skulle hämta en väska som ja lånat, o han blev ju lika galen när han såg henne (Stella va alltså inte me) så man kan ju undra vem de är han är kär i egentligen =P haha
Föresten, hoppas du hade de jätte kul igår Madde, ja vill höra allt sen =D

Nu ska ja röra mig hemåt o gå me Joppe o sen köra pappa
Skriver senare!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0