Måndag

Hej mina vänner.

Måndagen börjar precis om en måndag inte ska börja, helt jävla fel, men men va ska man göra. Idag blire ganska mkt jobb. Finns både de ena o de andra att ta tag i om man säger så =P haha. Först o främst är de en stooor ritnig åt Fortum som ska bli klar, sen är de fakturor som ligger o väntar. Idag ska ja hem till min vovve oxå, ta en lunchpromenad i solen, sen tillbaka till jobbet för att jobba fram till 15.00. Efter jobbet ska ja hämta upp Mika, ska köra henne till Solna, hon ska fixa naglarna hos Karins Nagelhörna. Hon ska ju på den där sudentskivan senare ikväll o då måste hon ha fina naglar så klart =) hihi

Imorn ska ja hämta min älskade bil, wohoooo. Längtar som tusan, va kul de ska bli o framför allt skönt att ha min egna bil igen. Underbart! Ska köpa en FM sändare o koppla in i bilen, så kan ja lyssna på Ipoden o slippa ha massa skivor hit i dit =P haha

Nu ska ja snart hemåt!
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0