Onsdag= Match =)

Hej alla glada!
Idag är de match, AIK-Helsingborg, kommer bli galet kul. Ska möta upp Manda o de andra 17.30 i Solna, sen är de cider o öl som gäller o en o annan lakritsshot =D haha. Ja tippar på 2-0 till AIK, fan om vi inte vinner idag. Vi ska inte låta någon klättra förbi oss nu. Vi är överallt, men de är inte ni!  Tar vi 3 poäng idag klättrar vi förbi Göteborg, som i dagsläget ligger etta, men med en mer match spelad än oss =) hihi nu jävlar, akta er! 
                  

Föresten alla Djurgårdare, hur går de för erat lag egentligen?! 5 matcher har ni spelat o 3 förluster, 1 oavgjort o 1 vinst?! O ni ska vara ett tipp topp lag? Njjaaa tror inte de ja =P Ni är sämst Djurgården!

Skulle ju fått mina rutor tonade på bilen idag, men han som skulle göra de blev fast inne i stan o försenad till våran bokade tid o eftersom ja ska på matchen har ja inte tid att vänta på att han ska bli klar heller. Så Mojje får stå kvar i verkstaden över natten så får ja hämta den imorn på morgonen. Så idag ska ja åka tåg hem för första gången på länge. Tur att ja har headsetet me mig, annars hade ja inte klarat mig =P haha

Hoppas de blev bra på bilen i alla fall. Golfar går verkligen att göra skit snygga, men de kostar att ligga på topp. Han som tonar mina rutor har en Golf i samma årsmodell o allting som min, men han har gjort en del på den, han har 19` fälgar me lågprofilsdäck, bytt utblås, sänkt den o tonade rutor. Den är såå jävla fräch. Ska fråga imorn om ja får ta kort på den så kan ja lägga upp den här sen!

Nu ska ja jobba lite till sen blir de en promenad till tåget =) haha
Hejja på gnaget ikväll nu! Klockan 20.00 är de avspark!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0