Tisdag= Hämta bilen

Heeej Min Vän!

Hoppas du mår bra? Idag har varit en sån mycke bättre dag o bättre ska den bli helt enkelt. Efter jobbet ska ja åka o köpa en FM-sändare som passar Ipoden, ska koppla in den i bilen sen ju, så man slipper alla skivor fram o tillbaka o hit o dit, så kan du göra dina egna spellistor på Ipoden, de blir kanon. Efter ja köpt den ska ja hem o möta syster hemma hos mig, vi ska söka massa jobb till henne. Hon måste ha ett jobb nu inför sommaren, o ja, ja vet att vi är sent ute men va ska ja göra =P Hahah. När vi sökt jobben ska vi käka något gott o sen ta en promenad me Joppe hem till mamma o pappa. Vid 20.00 ska ja o pappa sätta oss i Mazdan o åka till Uppsala o hämta min bil =D weee ja är så glad. Ja o Mika har redan kommit på ett smeknamn som är klockrent till bilen, Mojje =) haha så jävla bra. Så ja ska häma min Mojje ikväll, så ska ja glida me stil sen =) hihi. Ska ringa o kolla me grabbarna som jobbar i huset brevid kontoret om de kan tona mina rutor någon dag. De ska tydligen vara jätte duktiga. Tonade rutor är ett måste, för de fösta för Joppes skulle o för de andra så är du jävligt fint =)

Hörs sen då!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0