Torsdag

Hej mina vänner!
Idag försov vi oss, ja vakna me ett ryck vid 7.40, ja som brukar ha klockan på 6.30, ja hade helt enkelt glömt att ställa klockan, haha. Men ja fick upp både mig själv o K så han kom iväg direkt o ja blev väl 30 min sen eller något. Men men nu är ja på jobbet o ja har varit o handlat, fixat fram kaffe o bullar o allt inför ett viktigt möte här på kontoret o fixat i köket. Köpte två gula blommor idag som ja tänkte ställa fram på matbordet, så de blir lite påskkännslor =P haha. 

För 5 min sen kom en man o levererade två stora påskägg  från Newsec, tack tack =)  





Ikväll ska ja hem till mamma o pappa o bara ha de lugnt o skönt. Ska ta en promenad me Joppe dit o sen hem så får han röra på sig ordentligt innan vi ska sova. 
Nu är de hemgång till Joppe o käka lite lunch hemma =)

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0