Goood Morgon

God morgon morgon morgon =)
Idag är de inte så fint väder, ganska skönt tycker ja, haha! Kom inte upp ur sängen i morse! Varför är de alltid så? När ja är ledig kan ja vakna av mig själv kl.08.00 o gå upp o va hur pigg som helst, men när ja ska till jobbet kommer ja fan inte upp, o igår somna ja inte ens sent, gick o la mig före 23 =P Haha ska testa att gå o lägga mig typ 21.30 idag, fast de kommer aldrig hända för ja är inte trött då.. Hmm ska tvinga upp mig själv imorn kl 6 o sätta mig o kolla på en film eller något, haha! Jaja, idag blir de en hel del att göra här på jobbet, sen ska ja kolla utbildningar o så ifall ja inte får stanna här på FVB ska ja börja plugga nämnligen. Ja har bestämt mig, ja ska gå Lärar programmet! Men de finns så mkt kul att välja mellan, olika inriktningar... Samhällsorienterade ämnen, svenska, barnteknink, samhälle, matte, gymnastik, hälsa, människan, geografi =P haha Va ska man välja. De blir ju inge avanserat vilket som eftersom ja ska läsa lågstadielärare! Vi får se vart ja hamnar o hur o när!

Idag är de ridning kl.19.00, ska bli kanon kul, thihi. Trodde inte ja skulle tycka de va så kul som ja tyckte men ja bara längtar efter tisdagarna nu att få träna mer o mer o få tillbaka min kropp som ja hade när ja va yngre! Säger inte att de är nå fel på min kropp nu i o för sig, men lite mer muskler o fastare lår o rumpa är väl aldrig fel, haha!

Nu ska ja in på expressen.se o aftonbladet.se o läsa lite, kommer garanterat bli fler inlägg efter de, hörde något nytt om den här 13 åriga flickan som blev slagen till döds av hennes pappa i söndags, hemskt! Hur fan kan man göra så! Vi får väl se va de skriver om de på sidorna!




PUSS <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0