Goood Morgon

Hej min vän!
Idag va ja hos läkaren på morgonen o sen en snabbis förbi banken, kolla lite omläggningar av våra lån o sånt, suck va tiden gick fort, kom till jobbet för 20 min sen, så idag bli de inte många inlägg inte! Ska fixa en hel del me ritningar o sånt!

Igår skulle ju syster kommit till mig, men hon fick förhinder så hon kunde inte =( Men Li kom över istället, min underbara bästa vän! Såå mys, skulle kunna sitta me henne i evigheter o bara vara o skratta o snacka massa skit! Haha! Hon kunde tyvärr inte stanna så länge eftersom vi båda skulle upp o jobba. Men hon kommer till mig ikväll me så de gör inget =) Thihi
När hon kom igår hade hon me sig två filmer till mig "Marly And Me" och så va de en till som ja inte kommer ihåg va den hette. Kollade i alla fall på den där Marly And Me filmen, guuuuud så bra! Typisk mig film, haha, men ojojoj va ja grät, så sorglig o så blev de hundra ggr värre för ja har hund, usch va hemskt! Men se den, den va grym!
Sen gick ja o la mig o sov super skönt hela natten lång =)

Nu ska ja fixa me ritningarna o sen måste ja åka till Joppe, sen blire mer jobb, sen hem duscha, sätta på sig nå mys kläder o åka hem till mamma o pappa för att äta middag o mysa lite.
Hörs senare kanske! Ska lägga in bilderna från Gotland som ja äntligen fått över på datan, helt underbara bilder!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0