Härlig kvällspromenad

Har precis kommit hem efter en underbar kvällspromenad me Joppe. Vi har varit ute i över en timme, de är ju så skönt att gå nu på sena kvällar, underbart väder o skönt att gå innan man ska sova, då sover man gott =) Tyvärr kan ja inte ta me mig Madde o Stella just nu, Stella löper o då fungerar de inte riktigt att vi ses, inte just för att de kan bli valpar (Stella är ju i o för sig mkt större o högre än Joppe men blir hon villig lägger hon sig o då är de kört) men de som är värst är att om Joppe bara känner lukten är de kört, då sitter han o ylar 24/7 vid balkongdörren tills hon slutat löpa, i de orkar ja inte me känner ja! Haha vi ska ju kastrera honom, men de dröjer tyvärr en månad till innan vi har råd me de... Så ja o Madde får börja gå promenader om 2 veckor igen, o då är hon i Turkiet så =P haha de kommer dröja ett bra tag innan vora vovvar får ses =P

Li blev så glad för presenten, hon fick ett armband oxå som va från Gotland =) Så skönt att prata me min underbara vän, hon är nog den som förstår mig bäst på denna jord. Kan prata me dig om allt hjärtat mitt, du finns alltid där vad som än händer o är en underbar vän,  ja är oerhört tacksam att ja fått turen att lära känna dig o få ha dig som vän! Vänner som dig växer inte på träd helt enkelt =) Glöm inte va vi sa om nästa sommar nu, o ja håller tummarna för dig o dina tankar o framtidsplaner o allt vi pratat om ikväll! Du vet va ja menar =) 


Love love love love you 

Ja skulle ju gå till jobbet imorn va tanken, o Maddes komentar till de va "Du kommer så inte gå till jobbet imorn" o du har helt rätt, de kommer ja inte, hahha, Du känner mig du ;)
Li sa en smart sak, att ja ska ta vara på de fina vädre o njuta av de istället för att åka o sätta mig inne på ett kontor, så nu ska ja o K hitta på något skoj vi två istället för att jobba, har ja bestämt! Haha 

Så vi hörs imorn när ja vaknat, tänkte kolla på en film nu sen lägga mig i sängen o sova. K är ute me hans vän på äventyr i stan =P Han kommer väl snart hoppas ja! Sov så gott, nattinatti  
 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så underbar min älskade ängel!! det finns ingen bättre än dig min vän :) Med dig vid min sida så kommer mina framtidsplaner gå vägen :D



Du och jag! LOVE LOVE LOVE LOVE

2009-08-06 @ 18:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0