Huvudvärk o bilen är trasig, grattis till mig!

Har sån hemsk huvudvärk o så måste ja sitta här o svara i telefon o skicka en massa mail, o inte nog me de. När ja skulle åka till jobbet igen efter lunchen hemma me K o Joppe så dog min bil helt plötsligt, kom på rakan mellan norrviken o rotebro, precis innan Coop o så la hela bilen av, skit läskigt. Kunde inte styra eller någonting! Men ja kom in till kanten på något vänster o ställde mig där o ringde K o fråga va som kunde va fel, han va där på 5 min, min älskling =) Han fick igång bilen, men om han inte gasa så slocknade allt, tomgången va lika me noll =P Men han körde hem den till sina föräldrar o ja fick köra hans bil dit... Så nu står den där o ja vet inte alls va de är för fel på skiten! Suck.. Men K kände någon som skulle kolla på den senare idag. Hoppas hoppas de är något litet fel!


Nu kanske ja är jätte trög o jätte efter, men att Britney Speras liv blir/är en dokumentär som kommer att visas på MTV visste kanske alla, men visste ni att de nu är klart att Britney Speras dramatiska liv ska bli en film o att de är hon själv ska spela huvudrollen som Britney. Den ska tydligen innehålla allt från när hennes liv som då var helt i kaos med hårrakning, utbrott, mm o fram tills den hon är idag. Det sägs att filmen kommer inte att vara för svaga personer. Den kommer att vara väldigt stark och jobbig tydligen. Ja ska se den i alla fall!
Ja har ju alltid haft en liten förkärlek till Brittan. Jag har försökt sätta mig in o förstå hennes liv o att de blev så som de blev, tänk er själva. Skulle ni klara att papparazis hänger utanför ert hus varje dag? Och inte bara en.. utan flera hundra som ständigt vill plåta o skriva om ditt liv. Tänkt att vart du en går vet alla allt om dig..
Vissa personer verkar ju klara de bättre än andra helt enkelt =P Ja hade ju blivit galen de är en sak som är säker! Men kul att hennes liv börjar vända igen =)



Madde kommer snart o hämtar mig, hon är så snäll hon. Annars hade ja fått åka tåg hem! Thih
Efter jobbet ska ja hem o ta en alvedon o sen ska ja lägga mig o försöka sova någon timme. kl.18.30 ska vi vara uppe hos Ks söta kusin William som fyller 8 år idag, så då blire tårta o massa annat gott! Mums. Han ska få en röd puma fotboll av oss, han sa till mig att de va de han önska sig mest o då klart han ska få de av oss, haha! 

Skriver mer sen! Puss o kram 

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller tummarna att det bara är ett litet fel på bilen!

2009-08-10 @ 21:25:55
Postat av: Eva Beauchamp

jag igen, så va det de här med verk i huvudverk, det ska va med ä....thi thi

2009-08-10 @ 21:28:56
Postat av: Sofie

Haha ja veet =P Ja skriver me e av ren dumhet, haha förlåt!

2009-08-11 @ 08:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0