Konsert?

Sitter o kollar på Ticnet bara lite för skojskull o så fick ja se att min gamla favvo grupp kommer till Sthlm o Globen den 4 December! Backstreet Boys, wooohoo.. Ja va där när de va här alla 5 sist (Kevin har ju hoppat av nu) tror ja gick i 3 an, i grundskolan, då eller något. Skulle ju va kul att gå o se de igen, speciellt om de kör nå gamla goding låtar, thihi, biljetterna kostar 425 kr, säg till om någon av er vill följa me, haha ja är fan på! Grabbarna har vuxit till sig, kolla va stiliga de är allihopa!




Nu är klockan snart 16.00 då tänkte ja börja röra mig till Linnea o Viby, Hon skulle ringa när hon va på G från Nacka o hon har inte ringt än så nu blir ja ledsen snart om hon inte ringer, haha. Ja är redan nu superhungrig, så hoppas de blir en god middag! O håll tummarna för mig sen, ja måste göra bra ifrån mig idag! Vid 19.00 rycket, då jävlar kör vi, haha! O Madde stackarn som va ute o åkte motorcykel me sin bror igår, har ont i hela kroppen efter att ha hållt sig fast till 1000 igår o så ska hon upp på en stor häst o hålla sig kvar där o få den framåt efter sommarbetet, haha! Jaja ja önskar dig all lycka till gumman!

Måste ringa Li oxå, är så nyfiken hur de går me alla lägenheter hit o dit! Vill ju så gärna att hon o Jocke ska få ett fint hem tillsammans, de är ett stor kul steg i ett förhållande, att flytta ihop. De är då man lär känna varandra på riktigt, så är de faktist! Jaja nu har ja inte tid att skriva mer! Hörs senare!! O glöm inte att hålla tummarna!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0