Kvälls mys me familjen

Har precis kommit hem från mamma o pappa, har varit där hela kvällen. Åkte hem efter jobbet, hann bara slänga i mig ett glad juice o ta mina saker under armen o sätta på Joppe kopplet för att hoppa in i bilen igen för att åka o hämta syster vid Sollentuna station.Vi va så hungriga båda två så när vi kom hem till mamma o pappa slängde vi oss på kylskåpet o kollade va som fanns, de blev korv o mackaroner =) Mums!

Senare blev de en överblick igen i HM katalogen o lite knas o massor me skratt, underbart. Sen kom pappsen hem, då blev de ännu mer galet o ännu mer skratt. Haha helt galet, va ja älskar min familj. O de är så otroligt söta me Joppe alla tre, de busar, myser, pussar o kramas me honom, de verkligen älskar honom så oerhört mkt så finns inga ord. Underbart att se!

Nu sitter ja här, framför Tvn me min lilla älskling, han saknar K så mkt, så fort vi kommer hem springer han helt överlycklig in i vardagsrummet för att han tror o vill att K ska sitta där framför Tvn o vänta på honom o så blir han lika besviken varje gång när de är mörkt o tomt i vardagsrummet.. Stackars liten, han vill ha sin pappa hemma jue =P
 Ja o  Joppe ska kolla på tv4 Sporten innan vi går o lägger oss, AIK har ju gått upp till serieledare idag efter vinsten mot Halmstad =) Thihi mina underbara grabbar Obolo o Pavey gjorde de två målen! Underbart!!! O de små DIFarna förlora idag igen, de ligger på nerflyttningsplats nu, inte bra DIF inte bra!




 


Kommentarer
Postat av: Matte

Almänna idrottsklubben AAAIIKK! Vi är Öööööverallt! Men de är inte NI! För ni är DJURGÅRDSJÄVLAR!



2009-08-18 @ 13:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0