Lördag morgon

God morgon!
Oj va skönt de va att sova idag, men Joppe tyckte vi sov för länge så han kom o väckte oss =P så nu är vi vakna o K ska åka o jobba me min pappa några timmar så ja ska nog ta me Joppe ut på en promenad o solen =)
Klockan 15.30 ska ja möta Linnea i stan, ta en fika o prata lite o mysa i stan, sen ska vi kolla på modevisning på NK, en vän till oss ska gå visningen o ville att vi skulle komma, så varför inte =P Kul att göra något!

Har glömt att berätta en sak, Ja o Linnea ska ner till Göööötebooorg =) Den 16 Oktober tar vi antagligen min lille bil ner till Götet, bor på Scandic, ska ut o mysa o festa på fredagen, ut o mysa i stan på dagen på lördagen, gå på Laidies Night på Scandinavium på kvällen, ut o festa på natten, ut på stan en stund på söndagen sen åka hemåt! Thihi de ska bli sååååå kul! =D

En annan sak, min bil är hel nu! Wiiihoooo! Vi ska hämta den på måndag, ja är så glad så ja kan spricka! Har saknat min bil så mkt så de är helt sjukt. Ja ska aldrig mer klaga på min bil (om den inte pajjar) den är sååå fin o så bra att ha! thihi min lilla plutt bil =)

Nu ska ja ta o göra lite frukost, sen blire promenad me min lille vovve!
Bilerna från igår får ja lägga in senare, hinner inte nu!

Vi hörs senare!
Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0