Måndag igen... Suck

Hej min vän!
Så va de måndag igen o ja sitter här på kontoret, lyssnar på VAKNA me The Voice o funderar på va ja ska göra av min dag, haha. Idag ska ja hämta min bil, förhoppningsvis. Alla verkar ha fått förhinder eller är upptagna, pappa måste jobba, mamma slutar sent, K är bortrest, Li slutar sent(men kan fixa de om de strular till sig ordentligt för mig <3) så vet inte hur ja ska komma till Täby där pärlan står, men men de löser sig. Madde är mitt sista hopp, haha! Vill ju hämta min bil, saknar den något så grymt, min lilla bil <3

Förutom att hämta bilen ska ja träffa Bacon idag, vi ska lägga in ett fotoprogram på min dator som han har fixat till mig =D Taaack Bacon! Ska bli så kul att hålla på o trixa o fixa me bilderna! Wooohoo =D Efter de ska ja nog bara städa o fixa lite hemma, ta en promenad me Joppe, kanske Stella o Madde me? Joppe blev så galet glad igår när vi sågs en snabbis för en kvällspromenad, han skutta runt hela promenaden o va i 7 himlen, haha! Så söt!

Idag fanns de inge intressanta nyheter att skriva om, än så länge. Nej nu ska ja göra någonting annat! Haha
Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0