Så trött på vissa människor

Varför är vissa människor så otroligt otacksamma? Varför beter sig vissa människor så otroligt korkat? O sen sitta o snackar skit om andra som beter sig likadant, hur korkat är inte de då? Varför vill man sitta o skryta om allt man äger o ska få o har o bla bla bla o sen inte lyssna ett smack på va resten av världen har att säga? Va är de för mening? Mår man bra av de eller va är de man vill uppnå me detta konstiga beteende? Sen att håna folk för att vissa vill göra vissa saker me sitt liv, hur normalt är de då? Måste alla tycka likadant o göra likadant? Hur skulle de se ut?! Ja förstår mig inte på vissa människor helt enkelt o fattar inte hur de orkar leva med sig själva! Ja lovar från o me nu att aldrig bli en sån människa, o om ja någonsin skulle visa något tecken på de, säg till mig! Ja vill inte bli sån =P

Jaja nog om de...
Idag är de Tisdag, ridning idag kl.19.00, spännande som tusan, de ska bli sjukt kul att se hur mkt man orkar o kommer ihåg framför allt. Ja slutade me ridningen Mars 2004, o har efter de ridit 3 ggr på turridningar i skogen typ, så de är alltså 5 o ½ år sen ja slutade me ridningen på SoRK, haha galet länge sen! Så kul ska de bli! Håll tummarna för mig, Madde o Linnea nu =P haha

Igår va vi hos Ks underbara lille kusin,han blev så glad för bollen =) Tanken va att de skulle bli ett litet kort besök, men de är ju svårt när de är så galet trevligt där uppe, vi blev kvar till lite efter 22, sen åkte vi hem till mamma o pappa, Joppe va där, mamma ville så gärna ha honom lite, hon är så söt! Så hämtade vi mina ridsaker o K hjälpte pappa me skrivaren som krongla! Sen blev de hemgång för oss, kom hem o la oss ganska direkt för att sova.

Bilen är på verkstad nu, sitter o väntar på att de ska höra av sig o säga va problemet är o hur mkt de kommer kosta, suck, har inte råd me de här just nu, vill inte =( Men men de är väl bara att ta tag i de o leva lite fattigare i någon månad!
Nu måste ja få i mig lite frulle, är super hungrig!

O Eva (Maddes mamma) förlåt för felstavning igår åter igen, haha ska föröska komma ihåg va du lärt mig nästa gång!haha

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0