Sovigt länge idag =)

Oj va länga ja sov igda, kan ju bero på att ja somna galet sen igår me =P Men skönt va de i alla fall. Solen lyser o de är helt underbart ute! Hmm va ska man göra idag då? Skulle ju va hur mysigt som helst att gå en promenad o bada me Madde, Joppe o Stella en dag som denna, men nej de går ju inte tyvärr! Typsikt att min hund ska vara så kåt o att Stella ska löpa o va så villig, haha!
Vi får se helt enkelt, kanske träffar Li idag igen, man vet aldrig! Annars tar ja me Joppe ut på en lång låmg promenad...

Sitter o läser på expressen.se o blir helt chockad! Den här Therese Johansson Rojo som blev mördad i början av sommaren, ni vet? De kommer ju bara fram mer o mer sjuka uppgifter om paret som mördat henne. Kolla bara några av smsen som de skickat mellan varandra!

Pojken: Jag orkar inte mer... Jag klarar inte av att ha den pressen att jag måste göra det där innan du kommer hem.
Pojken: Jag vet precis hur jag ska göra. Kommer be henne hjälpa mig att hitta min vodka. Perfekt läge när hon är nerböjd... Är fett taggad.
Flickan: Det här är skitjobbigt för det känns verkligen som att du gör allt jag inte vill. Jag kan inte lita på dig. Du vet vad du ska göra i helgen.
Pojken: Det har inte gått, ska försöka imorn efter skolan. Följer efter henne i så fall. Snälla bli inte arg för att jag inte har gjort det.
Flickan: Jag blir inte förvånad om du inte har gjort det när jag kommer hem. Men jag blir inte
förvånad. Du brukar aldrig göra det du lovar.
Flickan: Tills du gjort det är vi ingenting.
Pojken: Om hon är där fixar jag det ikväll, annars tar jag reda på vart hon är. Hörs. Pussar!
Flickan: Har du gjort det än?
Pojken: Jag vill inte att du stänger av mobilen. Jag smsar dej när det är gjort.
Flickan: Du är så jävla dum att det finns inte... Tycker synd om dig. Du är så jävla oduglig.
Flickan: Jag klarar inte av att sitta här typ tre säten bort från henne på t-banan. Hon ska dö.

Helt galet! Hur kan en person, speciellt en kille vara så svag o dum i huvudet att han lyder en sån grej från en tjej? O hur kan man vilja någon människa något så hemskt som att ta livet av den personen? Bara för att hon får mkt uppmärksamhet o är populär bland både tjejer o killar? De är ju för fan bara 16 år o har sånna tankar?! Helt sjukt!

Sen har vi det andra fallet där en 19 årig flicka som blivit mördad på hennes familjs gård! O nu sitter hennes bror misstänkt för mordet?! Ska de här aldrig sluta! Va finns de för människor där ute, snart kan ingen gå säker, man kommer inte våga gå ut genom dörren själv... Förstår inte vart världen är på väg! Galet...

Nej nu ska ja äta lite frulle sen måste ja hitta på något!
Hörs senare!
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0