5 År med Min Älskling

Idag firar ja o K 5 år tillsammans. Helt galet att de har gått så lång tid, de är svårt att förklara men på ena sättet känns de som om vi har varit vi två i allevighet, men på de andra sättet känns de som om vi träffades för första gången igår. Älskling kommer du ihåg när vi sågs i Helenelund o skulle gå till Kista för att se "Hipp Hipp Hora" haha de va mysigt de o va små vi var. Tänk att vi hållt ihop sedan dess. Galet! 
Klart vi har haft våra upp o ned gångar, vi va ju till och med ifrån varandra i 3 månader, men i de stora loppet har vi haft så mycket kul o upplevt jätte mycket ihop, Gotland flera år i rad, Sandhamn varje sommar, Dalarna, Cypern, Vätö, Öland, Båtlivet, Vattenskoter, köpet av lägenheten, När vi hämtade hem Joppe o allt annat o ja är så glad att ja har just dig. Kan inte tänka mig ett liv utan dig!
Älskling du är den bästa o så underbar. Att du alltid finns där för mig vad som än händer betyder så mycket för mig <3
 


Ikväll är de 5 år sedan denna bilden togs! Va små o söta vi va =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0