God Morgon =)

Hej hej allihopa
Skulle skriva ett kvällsinlägg igår, men ville internet som ja ville? Nej de ville de inte =P De strejka i 40 min igår o sen när ja väl kom in va de så trögt så ja höll på att somna. Haha. Så ja stängde igen datan o gick o la mig. Så något inlägg blev de aldrig.

Igår va ja i alla fall me pappa ett tag efter jobbet, hjälpte honom att skruva ner lite saker o fixa lite =) Sen körde han hem mig, hemma hade K fixat mat, sen va de dax för honom att åka till gymmet. Då ringde Madde o ville att ja skulle komma upp till hennes mamma o hjälpa henne att bära hem alla Partylite grejer hon fått =) Så ja tog me Joppe dit o sen gick vi hem igen o lämnade allt o gick på ytterligare en promenad, vi va ute jätte länge. Skönt, men kallt.
Testade mina partylite grejer igår me, så nu luktar de vanilj i hela lägenheten =) Jätte fint o mysigt! Ska ta kort på den ikväll så ni får se va ja köpt.

Nu är ja i alla fall på jobbet. Köpte gelehjärtan o chokladhjärtan till alla här på jobbet idag, eftersom de är alla hjärtans dag på lördag så måste vi ju hinna fira de här med, hihi =) Alla blev så glada så!
Idag har ja så där sjukt lite igen att göra på jobbet, vet inte va ja ska göra. Alla fakturor är gjorda för idag, disken är  fixad, allt är påfyllt, all mat är inköpt, allt som måste beställas har ja beställt o alla på kontoret är jätte nöjda o sitter me sina gelehjärtan o myser =P haha jaja, får väl hitta någon gömma o städa i eller rota fram gamla saker.

Ha de gott så länge!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0