God Natt

Ojojoj va trött ja är nu. Ja är jätte trött samtidigt som ja är pigg =S hur går de ihop haha. Ska gå o lägga mig nu, klockan är ju bara 21.20, men ja ska försöka sova i alla fall. De blev inget tittande på den där serien på ettan. För höra mig för om de är någon annan som har sett den o se va de tyckte. Vid denna tid imorn är ja gaddad, fan va nervös ja kommer vara imorn, men de är ju något ja velat göra så länge nu så de ska bara bli kul o de går ju över lixom, de är ju inte så att ja kommer ha jordens smärta i flera dagar efteråt =) haha

De blev en mysig liten promenad me hundarna, dock inte speciellt lång, både ja o Madde va galet trötta idag. De får bli en längre promenad o lite skitsnack på torsdag eller något =) Fast på torsdag ska ja o pappa o K åka o kolla på en bil till mig, om ja o pappa inte gör de redan imorn. Har kollat på flera olika Polo bilar, men pappa fastnade för en speciell, o de han fastnar för brukar vara bra grejer. Helst skulle ja vilja ha en gul eller en svart, as coolt. Men ja blir glad för vilket som =D

Ne.. Nu ska ja som sagt gå o lägga mig!
Skriver mer imorn på jobbet.
Puss Puss <3

Kommentarer
Postat av: Susanna

uuuuuuuuuuuusch AIK-färger =P



snart börjar allsvenskan, YEY ;)

2009-02-17 @ 22:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0