Goood Morgoon

Goood Morgon.
Guuud så trött man kan vara, men man måste ju upp lixom. Joppe har haft en sån där jobbig natt, han har inte velat sova o varit mkt jobbig, o K har oxå varit jobbig i natt, snarkat o pratat i sömnen, Suck. Så mycket sömn kan ja inte påstå att ja har fått. Så ikväll blir de tidig sömngång för mig =)

De är någon ny drama serie som börjar ikväll, 183 dagar- 20.00 svt. Har bara hört att den ska vara bra, kanska spanar in den ikväll =) haha. Lovar att raportera om ja ser detta ;)

Innan jobbet idag ska ja handla lite, går nog till Ica i Sollentuna, Ica Kvantum. Ska handla kaffe, mjölk, smör, hårt bröd, o lite annat smått o gott =) hihi sen blire tåget till Väsby o sen promenad till jobbet. De är faktist skönt att få en liten promenad på morgonen, fast de kan va jobbigt vissa dagar oxå...

Ikväll ska ja försöka övningsköra lite me pappa, om de inte blir de så blir ja nog bara hemma o går o lägger mig efter den där nya serien. Skulle vilja åka o kolla på några bilar oxå som ja vill köpa men de får nog bli på torsdag i sånna fall. Har kollat på bilar som Polo o Golf o Seat o lite sånt. Vill ha en liten o cool bil, o vill inte lägga ut för mkt pengar på min första bil heller, känns bara så onödigt. Ja hinner med att ha en finare bil senare i livet =)

Nu måste ja väcka K o Joppe o klä på mig o fixa håret.
Skriver mer när ja kommit till jobbet!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0