Klippt o Klart =)

Nu har ja klippt mig, ja blev jätte nöjd =) Lite kortare o mer volym än sist! Tjejen som klippte mig heter Eva o jobbar på Björn Axén på Norrlands gatan 7, jätte trevligt männsika faktist o jätte duktig på sitt jobb!


Kortare i nacken

Lika långt fram som sist men mkt kortare bak


Fint va? Ja är i alla fall jätte nöjd, till o me bättre än sist, då va de i o för sig en annan som klippte mig, men ja, så ja kommer nog fortsätta gå till henne ja va hos idag. Hihi
Sen har ja hunnit allt som vi skulle hinna med i gamla huset =) Så nu är ja  hemma hos oss igen o ska tvätta resten sen är ja klar för dagen, haha. Fy va mkt planering. Nästa helg ska ja fan inte planera ett skit, de lovar ja nu. Nästa helg ska vara en impulsiv helg =)

Nu har vi betällt pizza från Pizza House i Sollentuna. Underbart goda pizzor. Ska tjocka mig ikväll o bara va hemma o kolla film o tvätta o mysa me K o Joppe. De är ju första delen av Melodifestivalen ikväll, men ja vet inte om ja är så intresserad, de får bli ett program man ser om de inte finns något bättre =)

Imorn blire nog lugnt, sitter nog hemma me Madde, Stella o Joppe. K åker till Göteborg imorn igen vif 12 tiden. Så blir ensam söndag o måndag natt, sen kommer K hem igen för hoppningsvis på tisdag kväll.

Hörs senare!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0