Köra Köra i massor =)

Hej hopp =)
De blev inge skrivande på jobbet idag, hade mycket att göra faktist. De va både hjälp som behövdes från olika håll o sen massor me fakturor o annat pappersarbete. Dagen gick fort o vi jobbade inte över som vi sa att vi skulle. Ja åkte till Häggvik efter jobbet, där K hämtade upp mig, sen åkte vi hem o hämtade sofföverdragen o Joppe. Efter de åkte vi upp till kemtvätten vid mina föräldrars gamla hus o lämnadae in sofföverdraget där, sen åkte vi till Pizza house o köpte pizza o åkte hem. Vid 18.00 kom pappa o hämtade mig o då va de dags att åka ut o övningsköra lite. De gick jätte bra, ja körde hela vägen hem utan problem. Liiiite läskigt att köra på de stora vägarna me massa bilar men men de kommer väl de me =)

Nu ska ja ut o ta en sväng me Madde o Stella o Joppe, skrver mer när ja kommit hem igen. Ska sova tidigt idag i alla fall de har ja lova mig själv. Imorn är den stora dagen, då blir ja märkt för livet. Hahha =D Va mamma o pappa kommer bli chockade, har nämnligen inte sagt något =) hihi.

Hörs sen!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0