Min bil =)

Nu har pappa prata me Sara som hon heter, bilen är min nu =D o vi ska in senare ikväll o skriva papper på den. Ja är så glad så ja vet inte vart ja ska ta vägen! Min egna lilla söta bil, va mkt kul ja kommer ha i den! Hihi Wohoooo
Ska lägga in en bild på min lilla pärla sen, måste hitta något smeknamn till honom/henne =D haha

Ska träffa min syster i Sollentuna 15.30, så måste gå snart. Vi ska fixa lite grejer hon o ja. Sen ska ja hem o gå ut o gå me Joppe o laga någon god mat, sen ska ja mysa lite i soffan. Klockan 19.15 typ kommer pappa o hämtar mig o K så ska vi åka in till stan o skriva papper på bilen. När allt de är klart ska ja hem o kolla på Knutby avsnitt 2 på tv4 =) Faktist ganska intressant om ja ska va ärlig, har aldrig varit insatt i de där men Tv-serien som de har gjort nu är spännande faktist, hihi.

Nu måste ja fixa klart här innan ja ska gå!
Skriver mer ikväll!
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0