Möte o massa anteckningar

Nu har ja suttit i möte hela dagen känns de som, fast de bara va en timme. Finns de något tråkigare? Nej fy för möten =P haha. Snart är de hemgång i alla fall. Hem till lilla Joppe o mysa me honom, ska ringa syster när ja slutar o se vart hon är me. Hon har jobbat på ett nytt café idag, är så nyfiken hur de gick =) Hoppas allt gick bra!

Ikväll blir de jätte lugnt, Madde ska komma över me Stella o äta middag me mig o Joppe =) Vet inte riktigt va de blir än men de får ni veta senare. Sen ska Madde åka o spela Badminton me sin mamma o två andra. Då ska ja gå en promenad me Joppe, stoppa in tvätt efter tvätt efter tvätt o kanske titta på något roligt program på tvn.. Hmm måndag kvällar, va är de för skoj då på Tv.. Haha ja de är ju Charterhjältar på Kanal 5, de ska ja kolla på o efter de är de Advokaterna på Tv4 =) skit bra, nu har ja min kväll planerad, haha

Har fått några förslag på va bilen ska kallas, ja veeet Li att vi sa att vi skulle kalla den Blomman, men en tjejkompis kille kallas Blomman o en annans kompis pappa kallas Blomman, så njae, vet inte om ja vill kalla min lilla bil för de.

*Blomman
*Pärlan
*Mini
*Plutten
*Pluto
*Hubbe

De är namnen som ja fått förslag på nu =P Tävlingen fortsätter, haha
Har kommit fram till att den som vinner får två biobiljetter! Så kom igen nu! Skicka in förslag!!

Nu ska ja snart börja röra mig hemåt, sen är det bara en dag kvar här på kontoret denna vecka, sen är de kurs på söder Onsdag-Fredag.. Sen är de jobb Måndag, tisdag nästa vecka sen åker ja bort i 2 veckor, o när ja är tillbaka har ja förhoppningsvis mitt körkort me mig =D Haha

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0