Onsdag morgon

Good morgon =)
Idag är de onsdag, löning o två dagar kvar till helg! Underbart! =D
Sitter här, nyduschad o trött som aldrig förr, haha. Men piggnar nog till snart. Va ja hatar att duscha på morgonen, de är så jobbigt att gå upp o ställa sig där, stå där i värmen, sen ska man ut i kylan! Hemskt!! Plus att de tar sån tid att fixa håret me föning, plattång o massa krämer =P haha 
Nu ska ja på data kurs resten av veckan, AuotoCad kurs, ett ritningsprogram som ja kommer ha mkt användning för på jobbet. Ska vara ute på Ersta Hotell o Koneferens, på söder i Stockholm.
Efter kursen ska ja möta upp min syster o sen ska vi gå o kolla lite skor o annat kul =D

Igår va vi på ikea o handla massa skoj. Ska ta bort på allt o lägga upp de sen. Men de blev sängbord, sängben, ljus, badrumsmatta, en kudde o så va de något mer =P kommer inte ihåg! Men sen i alla fall åkte vi till min moster efter IKEA, så blev vi kvar där ett bra tag, vi kollade på "Den rätte för Rosing", haha en av mina tjejkompisars ex va me i programmet igår, men åkte ut direkt. Edgar hette han, vilken chock ja fick när ja såg honom, va tänkte han me! Trodde han verkligen att Rosing skulle falla för honom, 21 år o helt korkad =P haha jaja alla har väl sina drömmar! Sen fick vi kvällsmacka o varm oboy hos moster, mums de va gottis =D

Nu är de dags att fixa sig, har inte tid att sitta här. Hör av mig när ja kommit hem senare ikväll!
O Madde glöm inte
Grey's anatomy ikväll! =)
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0