Spännande

Nu har Madde fixat tid hos tatueraren till mig =) Onsdag klockan 20.30 ska vi va där. Hhiihi fan va kul de ska bli, är pirrig redan nu. De kommer säkert att göra ont men de ska bli kul att testa på de. Ska försöka lova mig själv att inte vilja skaffa en till o en till o en till. Vet hur många de är som är typ beroende av att skaffa flera o de förstår ja, finns ju mkt man vill bryda sin kropp me. Bara de inte blir för mkt så är de ju lugnt, men vissa man ser på stranden eller i över huvud taget har verkligen överdrivit... O blandat hundra saker hit o dit. De är finast om man har något "tema" eller gemensamma saker me alla tatueringar =) Men men alla har ju olika smak o tur är väl de, haha. På onsdag får ni i alla fall se hur de blev =D 

Nu är ja hemma i alla fall. Håller på o städar de sista o har på Beck "monstret" i bakgrunden som sällskap, fan va fint de blir. Har min fina ljuslyckta från partylite tänd, me vanlijljus i, så de luktar underbart i hela lägenheten. De slog mig att ja inte lagt upp någon bild på lycktan ja köpte. Får göra de senare ikväll. hihi.

K fick besked idag från jobbet, de skulle ju skära ner så otroligt på personalen, o K va jätte orolig för att han skulle få gå eftersom han är 3 sista in på företaget. Men han fick reda på att de är jätte nöjda me honom på företaget o de vill absolut att han vill stanna. Så de va skönt att höra, både för hans del o för våran del. Annars kunde de ha blivit jobbigt =P

Joppe är så söt, han ligger o sover i soffan medans ja håller på o stökar.Gulle gris =)
Nej nu måste ja göra klart här, ska möta Madde om 1 timme o 40 min vid Stinsen. Så nu är de jobba jobba som gäller!
Hörs senare!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0