Suck!

Skulle precis börja röra mig hemåt, men nej då fick man årder om att sitta kvar till en kille kommer o hämtar en sak här på kontoret. De är bara ja o två till kvar, resten har gått  =) Men men va gör man inte för sina arbetskamrater, eller hur =)

Sitter här o drömmer mig bort till gotland. Längtar dit något så grymt. Men nu är de inte så långt kvar, våren är ju redan i luften (vissa dagar i alla fall) o så fort våren kommer då går de fort o sen är de sommar o man är ledig. Ja bara älskar våren. Helt underbart!! 
Tänkte dela med mig av några bilder ja tagit själv o några ja hittat på nätet.


Vackra ringmuren


Fin stenstrand i solnedgången


Tofta för två år sen


Fotspår i sanden på tofta

Gud va ja längtar dit nu. Den varma sanden. de fina vädret, de mysiga restaurangerna, de härliga vattnet o alla roliga o trevliga människor som är på Gotland. Hihi härligt. Har kommit fram till att en sommar utan Gotland, de är ingen riktig sommar. Förra året skulle ju ja o Li åka dit, men nej så blev de inte. Sen tänkte ja o K åka dit men nej så blev de inte heller... o ja kännde hela tiden att de va någonting som saknades o de va mitt gotland =)
Men i år då jävlar, har i alla fall en vecka bokad, så får vi se om de blir fler veckor eller inte. Ska bli så kul att ta dit Joppe o låta honom springa lös på den stora stranden ute på Fårö o leka i vattnet me oss andra o bara ha de jätte underbart o skönt =)

Idag har ja bokat tid för att sola på Öhrns, vilket ja anser är de bästa solariet som finns. Klockan 17.00 är det min tur att sola, ska bli så skönt att få lite färg o känna värmen. Sen bär de av hemmåt till Joppe ponken som ligger hemma o väntar på mig. Så blir de antagligen en promenad me Madde o Stella. Senare ska vi ju åka till tatueraren, om ja orkar. Ja är jätte trött. Somnade sent igår o gick upp tidigt idag, o har haft de alldeles för lugnt på jobbet, de är ingen bra kombination kan ja ju säga. Kanske piggnar till efter solariet =D 

Nej nu får den där Nissen ta o komma så ja får gå hem någon gång! Wohooo nu kommer han. Vi hörs senare nu ska ja hem =)
Puss o Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0