Tatuerad =D

Så nu är de gjort, tatuerad o klar. Ja ska vara ärlig, de gjorde ont, på vissa ställen, men vissa ställen va faktist nästan smärtfria. Så nu förstår ja hur Madde kännde när hon gjorde sin på revbenen, något ja ALDRIG ska göra. Hahah. Men fint är de o ja är jätte nöjd me min. Maddes mamma va me oxå, hon gjorde en jätte fin tatuering,, hon skrev Christian o Madeleine på ryggraden. Jätte fint o hon rörde inte en min under tatueringen. Stål morsa =D haha
All tack till Madde som följe med mig o höll mig i handen =) Hade inte klarat de utan dig, haha


Maddes mamma innan han satte igång


Halva klar (Efter bilden kommer imorn)


Mina fjärilar klara =)


På tal om något annat så blev de inge skrivande på jobbet idag heller. Börjar ha för mkt att göra, hinner ju inte uppdatera bloggen jue. Efter jobbet kom pappa o hämta mig så åkte han o ja till Södertälje för att kolla på en jätte fin bil (trodde ja) en gul Polo. Vi åkte ett bra tag o virra bort oss i Södertälje, tillslut kom vi fram o fick se bilen... Njaaa, inte riktigt de ja trodde. De va massa små fel, små fix o så va den ordentligt sliten o skitig. På vägen hem slog de oss att vi kunde åka förbi stan o kolla en annan polo som vi sett på nätet. Den är sååå fin enligt bilderna i alla fall. Så vi tog oss in till Söder o kollade bilen. O vilken PÄRLA, ja är kär i bilen. Den ska ja bara ha helt enkelt! 
Vi skulle tänka på saken tills imorn, men imorn vill ja att vi ringer o säger att vi ska ha den. Ja vill vill vill. Den är så söt o så är den lilablå i färgen, jätte fin innuti, perfekt för mig o Joppe o mina nära o vänner! 
 
Nu är de sovdags o jobbet som gäller imorn. Ska drömma om min bil o min fina tatuering =) hihi
Hörs imorn.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

Va roligt, att jag får vara med på din blogg också..:-)

2009-02-19 @ 11:27:44
Postat av: Sofie

ja eller hur, Klar du får va me du me =)

2009-02-19 @ 14:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0