Besök på huvudkontoret i Västerås

Just nu sitter ja på huvudkontoret i Västerås =) Hihi de blev snabbt bestämt igår att ja skulle hit. Jag åkte hit imorse me ett tåg som gick 09.07 från Centralen. Skulle hit o hälsa på alla o lära mig ekonomi systemet =) Allt har gått jätte bra o ja är redan klar me allt som ja skulle göra klart idag. Klockan 14.59 går mitt tåg hem så ska ta en taxi här ifrån om en kvar ungefär! Ja har i alla fall haft de jätte bra o alla har varit så snälla mot mig här. Mycket att komma ihåg men galet kul att ha massor att göra. Då går tiden fort. Ska förbi Öhrns o sola när ja klivit av tåget i Sollentuna sen, efter de ska vi på middag hemma hos mamma o pappa. De åker ju till Mallis imorn klockan 5 på morgonen så vi ska mysa ikväll o kolla på Let´s Dance =)
men men nu har ja inte tid att skriva mer ska vara lite social mina sista minutrar här =)

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0