Helg =D

Hej hopp =)
Känner att jag är på extra bra humör idag. Underbart! De är löning, det är fredag, ja ska shoppa gärnet efter jobbet o ja ska ut o käka middag på fridays me syster ikväll. Kan de bli mkt bättre?
har haft en jätte rolig dag på jobbet oxå, Martas sista dag va i går, så lite tomt är de utan henne, men annars har dagen gått jätte fort. Jag va i Väsby Centrum på lunchen me Helena från jobbet o letade efter ett par skidbyxor, men vi hittade inga tyvärr =( Men men vi hittar nog några snart!

Nu blev ja ännu gladare oxå =D Johanna som ja gick på gymnasiet med har ju flyttat ner till småland, men nu berätta hon precis att hon är hemma i Väsby! Wohooo =D Så nu ska hon hämta mig om 20 min så ska hon följa me o shoppa en stund! Guuud va kul att träffa henne, de va så lääänge sen!!

Nej nu måste ja skynda mig, måste hinna klart allt innan ja går!



Ja o Johanna i sommras på Nivå22 =)


Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0