Jobba Jobba Jobba

Nu sitter ja här på jobbet igen o de flesta är faktist här idag. Många har legat hemma första dagarna på veckan i samma problem som ja hade ;) Men nu börjar allt bli som vanligt igen!
Ja har så mkt ja vill hinna med idag, vet inte riktigt hur ja ska få ihop det men de får väl gå på något sett. Jag vill sola 20 min efter jobbet, träna me K en stund, vi måste åka o handla mat de saknas hur mkt som helst, vi måste gå en långpromenad me Joppe o ja måste tvätta idag, har sista tvätttiden 19-22 =) haha men ja ska nog hinna med allt i alla fall på något sett! 

Imorn är de fredag, skönt! Då ska ja på "Sista urfuckningen" på saxen i Helenelund. En gammal klasskompis till mig, Niklas, ska till Asien o resa runt i flera månader me 3 kompisar o de ska ha avskedsfest kan man väl säga =P De ska bli kul! Ringde en annan klasskompis, Tessan o kolla om vi skulle gå tillsammans, de tyckte hon va en jätte bra idé så vi ska ses någonstans innan eller om hon kommer till mig innan o kollar lägenheten. De va galet länge sen vi umgicks så de ska bli riktigt kul att festa igen som på gamla goda tiden =) hihi Ska ta massa bilder o lägga upp sen =)

Nej nu ska ja göra lite fakturor o kolla om något behöver beställas till företaget.
Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0