Mys kväll =D

Igår kväll skulle ju ja o Tusse in till stan o käka på Fridays. Ja ringde på innan mitt på dagen o frågade om ja fick boka bord, "Eftersom ni bara är två bokar vi inte upp er, de kommer garanterat att finnas bord till er" Jaha okej tänkte ja, sen frågade ja om folk under 18 fick komma in, "Ja absolut, bara ni kommer innnan 20.00". Kanon. Så vi åker in me 18.09 tåget, gick till Gina o Vero Moda o lämnade tillbaka leggingsen o chinosen som inte passade. Sen gick vi ner till Fridays i Kungsan. När vi går in får v reda på att de är 45 min kö o 20 års gräns =P haha vilket skämt. Men de hänvisar oss till Fridagys på stureplan, så vi traskar dit, När vi kommer dit är de 55 min väntetid o vi får inte sitta i baren eftersom Tusse bara är 17... O till råga på allt va hon i dörren världens otrevligaste människa, så vi tacka för oss o bestämde oss för att gå upp till Mongolian Steakhouse på Regeringsgatan 113 =)
Vi hade de jätte mysigt o jätte trevligt. Mycket god mat =)









Sen när vi skulle hemåt va de så galet kallt ute så vi visste inte vart vi skulle ta vägen. Vi gick mot bussen för att åka mot någon tunnelbana för att sen komma till centralen för att åka hem. Men så kom aldrig bussen, så då gick vi över vägen för att ta en taxi hem, men ingen taxi kom... Men en buss som skulle till Norrtull kom så den hoppade vi på o sen fick vi efter 10 min väntan en taxi som körde oss hem till Sollentuna =)
Tack för en jätte mysig o roliga kväll syster, de måste vi göra om snart <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0