Så söt! =D

Igår va vi ju o fira kusin Isabelle när hon fyllde 15 år. Hon blir verkligen vackrare för varje år som går, för något år sedan va hon så liten o höll påo trixa me sitt utseende o visste inte riktigt hur hon ville vara. Nu har vuxigt till sig o blivit så stor fort, men på ett jätte bra sätt. Längtar tills ja hon o Tusse kan gå ut o ta ett glas efter jobbet =) hahah
Hon fick ett jätte fint halsband o en super söt blombukett av mig o K, av mamma,pappa o Tusse fick hon Britneys ena parfym, hon blev jätte glad! =) Sen prata vi om sommaren o de visade sig att hela Isabelles familj ( Min moster, hennes sambo o andra kusinen Oliver) oxå ska vara på Gotland vecka 30 o 31. Hhaha o bo jätte nära oss. De kommer bli en sån galen vecka där ute, ja längtar redan!

Efter Isabelle körde pappa hem mig, så gick ja en promenad me Joppe. Han är så söt, blir helt överlycklig när man kommer hem, han vet inte vart han ska ta vägen, o han bara älskar att vara ute o röra på sig. Han tar alltid kopplet i munnen när vi ska ut o springer ut genom dörren =) Så underbar min bebis!

Nu sitter ja på jobbet i alla fall, o idag är en sån här värdelös dag att jobba, de är 4 personer av 16 här idag, chefen är i Västerås på huvudkontoret så han kan inte ge mig något att göra heller, så ja har absolut ingenting att göra. Ja hoppas de ramlar in några fakturor under dagen så ja kan jobba med dem. Men annars åker ja hem till Joppe på lunchen, sen åker ja o handlar till FVB o lämnar allt här, sen åker ja fan hem. Kan ju inte sitta här o ruttna lixom =P
Lägenheten är i stort städbehov så kanske ska ta tag i de idag då..
K ska vara på älvsjö mässan o göra klart allt inför motorcykel mässan som börjar imorn tror ja, därför måste ja åka hem till Joppe på lunchen... =)
Nej nu måste ja göra någon nytta känner ja.

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0