Såå jävla Bra!

Nej de blev ingen städning igår, ja kom hem o satte på mig lite varmare kläder sen tog jag på mig vantar, halsduk, mössa o min varmaste jacka o så tog ja me Joppe på en långpromenad till mina föräldrar. Där käkade ja lite äggmackor o kollade andra avsnittet av Top Model me Tusse =) K kom hem dit efter han variot på gymmet i nästan 2 timmar. Vi kollade lite på grammis galan o hetingarna E.M.D Vann priset för årets låt! Grattis Grattis! De är helt enkelt bäst, Såå Jävla Bra!!

Sen prata ja o Mika igår oxå, vi ska kolla resa till i sommar! Ja är så glad, vi ska hade så skoj! Men oj va ja måste spara pengar nu. Ska både va en vecka på Gotland o en utomlands o betala hus o hotell o mat o annat skojj. Ojojoj va pengar de kommer gå åt men de är de värt. Får spara hela våren helt enkelt =)

Usch imorn ska ja åka själv till Västerås o träffa alla på Huvudkontoret. Lite läskit tycker ja, men man måste ju åka o hälsa på så man vet vilka man pratar me dagligen i telefon. Haha. 9.07 går tåget från stan Hihi. skriver kanske då!

Nu ska ja i alla fall till Mottagningen o hämta ut nya P-piller. Såg förra veckan att ja inte hade någon karta kvar så nu äre kris! =P haha Sen ska ja hem o städa eftersom de inte blev något av me de. Sen ska ja upp till hundgården me Joppe o så kanske Raffe o Angelica o Davve kommer vi får se =)

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0