Woohooo =D

Haha vilken tabbe ja o min syster gjorde igår! Hon kom hem till mig efter skolan för att vi skulle ses o umgås innan Top Model som vi skulle se senare på kvällen, efter ett tag så körde K hem oss till henne, då käka vi me mamma o pappa o hade de jätte trevligt, efter de åkte ja o pappa till veterinären me Joppe för att klippa klorna, vilket gick jätte bra denna gång. När vi satt i bilen på väg hem va klockan 19.50 o ja tänkte shit nu kanske ja missar början av Top Model =P Men när vi kom hem i alla fall gick ja till Tvn direkt för att kolla på programet, då kommer Tusse o ba "Ja ska ta en dusch" då svarara ja "men din dumma jävel de börjar ju nu..!" "Neeej de är klockan nio syster" säger hon o går in i duschen. O dum som ja är kollar ja inte om de stämmer utan litar heeelt på min syster o sätter mig o kollar Bygglov me mamma istället!
Sen kommer Tusse ut ur duschen o sätter sig o soffan me mig o mamma, sen kommer pappa oxå så sitter vi där o så blir klockan 20.58 så ja byter kanal till Tv3... Problemet är bara att de rullar eftertexter från Top Model, o de står FILM: Independence day.
Haha va vi skratta åt oss själva. Jävla puckon båda två är va vi är =P
Jaja, ja får väl kolla reprisen på söndag istället.

O idag vet ni va som händer då...?
Mika kommer hem =D Woohooo! Hon fick ledig onsdag-söndag =) Fast vet inte om hon ska åka till Micke eller något men ja tror de. Tror hon ska va där fredag,lördag o söndag. Men vi får väl se. Är glad att få träffa henne några timmar i alla fall! Vi ska till Wooken i Stinsen o käka ikväll. Muuums =D

Nu ska ja fixa me några fakturor, skriver mer ikväll.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0