Farväl Sthlm...

Helllooo Gotland igen o Fårö =)

I natt åker ja o K o Joppe till Gotland. Ska bli så skönt att åka ut till mitt paradis o bara vara me de bästa av mina nära o kära =) Vi kommer ha så galet kul, har ladda upp me att ta me oss kubb, boule, fotboll, volleyboll, beach tennis, cyklar o massa annat skoj. Sen har ja o moster kommit överens om att gå de berömda sandspåret på morgonen innan vi äter frukost o går ner till starnden, perfekt både för kropp o själ! En sak är i alla fall säkert, denna vecka ska ja inte sova bort!
Så i natt 03.00 åker vi från sollentuna, mot Nynäshamn. Båten går som sist, 04.50. Ringde idag under dagen o de ska inte vara något problem me båtarna nu! Skönt de!!

Mamma, pappa, Syster o familjen Heidenbergs kommer me båten som går 07.30 från Nynäs, så ja K o Joppe åker nog direkt till Snäck o tar en promenad där i morgonsolen, massor me mys. Sen åker vi till hamnen o möter upp de andra när de kommer, sen bär de av mot Maxi o systemet, sen åker vi äntligen ut till Fårö, där moster redan är me sin familj =)

En annan sak, kommer ni ihåg när ja skrev att ja tagit massa kort på Joppe uppe i stugan under midsommar? Sen sa ja att ja skulle lägga ut bilderna, haha, ja de har ju inte blivit av än, så tänkte dela med mig av de bilderna och några andra nu!

                

Sen en annan sak...
Våra små kaniner Ludde o Tiger, som ja o min syster fick för 10 år sen snart är i Kaninhimmelen nu. De fick somna in idag, nästan 10 år gamla, de har levt så galet länge o började se rktigt illa ut båda två, smala o åt inte som de skulle o hej o hå. Så vi sa de att vi tar bort de nu innan vi åker, de va ingen som kunde ta hand om de i alla fall nu medans vi va borta.. Så så fick de blir i alla fall. R.I.P mina små änglar, känns tomt utan er, även fast ni "bara va kaniner" va ni mina bebisar i 10 år, men vet att vi gjorde rätt i slutändan i alla fall! 

   
Vila i Frid mina älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0